Kolme korruse lood

reede, aprill 07, 2006

Uue aja kangelasi?

Mingil hetkel tuleks väärikus kokku võtta ja enesele tunnistada, et kõurikute maailma tulipunktidega ei peagi enam kursis olema. Mina selleks veel (paraku?) päris valmis pole- iga kord, kui olen kohanud salapäraseid termineid nagu “emo" või "DJ Ryan Angelos", olen tundnud üha kasvavat rahutust. Internet, avita!

Emode puhul saabus selgus kiirelt. Väike kihvatus ka- kus olid need tundlikud ja hoolitsetud emo-poisid minu gümnaasiumiaastail? Miks kandsid toona pikki juukseid vaid raskema metali fännid ja harvad boheemnuustikud, kelle ühisnimetajaks näis olevat tugev vastumeelsus peapesemise suhtes? Miks pidin maailmavalu otsima vaid üleriiklise kuulsusega nohikukooliski übertuupuritena tõrjutute silmist? Miks ma ei leidnud esimest armastust, kes kirjutab nukraid värsse ja loob veidrat muusikat, ent jätab sealjuures magamistoa enda ümber süütamata ja lumehangedes paljajalu käimata? Miks, miks, miks?

Aga kes ikkagi on DJ Ryan Angelos? Mingi mütoloogiline tegelane? Uus MC Vimpel? Reaalne plaadikeerutaja? Arnold Oksmaa tüüpi meelelahutaja? Küberteismeliste inside joke? Pahaendeline sisetunne tahab teda paigutada trance'i ja klaasistunud pilgul lällajate iiveldamaajavasse vahupidudemaailma. Ehk ma eksin?

Ühtlasi jään huviga ootama ka uusi sissevaateid rate.ee põlvkonna paradigmasse Metafüüsikalt, kellele langes osaks au analüüsida 6. klassi juntsude ajaveebe.


1 Comments:

  • Tundlikud ja hoolitsevad emo-poisid? Ma arvasin seni, et "emo" on "erakorralise meditsiini osakond". Kuigi jah, seal on küll hoolitsevad poisid ja tüdrukud, kui mõtlema hakata.

    By Anonymous Anonüümne, at aprill 11, 2006 9:39 AM  

Postita kommentaar

<< Home